2007年9月12日星期三

2007年9月2日(日) -- 睇示範單位

9月2號難得流沙包無野做, 於是就兩條友無無聊聊去睇示範單位, 目標係天水圍既栢慧豪園. 我地其實根本無諗住買既, 要換樓我都唔會再搬番入天水圍, 去睇樓只係諗住過下日神. 係元朗有專車送你去示範單位, 我果時先知原來個示範單位係紅磡漁人碼頭.

 

一路上有個agent姐姐跟住我地, 佢話咁多座已經賣晒咁濟, 而家得番第一座. 去到睇佐三個示範單位, 一個3房七百幾呎, 一個2房六百幾呎, 同埋一個好似2房五百幾呎? 其實我都唔太記得D呎數啦, 只係睇完覺得唔掂, 個廳細到死, 即使係七百幾呎果個單位, 個客廳係無辦法放到電視櫃架囉, 超窄, 個示範單位都只係擺張梳化, 一張茶几仔, 個電視已經按佐係牆上面, 根本再擺唔落電視櫃.

 

同埋個主人房又係勁細囉, 佢個示範單位好似只係放普通雙人床而已, 加埋個衣櫃都無咩位淨. 我地訓開queen size架喎, 點搞呀? 個agent話我地住開低密度既, 唔能夠用低密度住宅果種眼光去睇呢D「標準樓」喎... 雖然果D幾廿層高既「標準樓」個會所真係幾吸引, 不過我暫時都係鍾意住番D低密度樓.

2 則留言:

志傑 說...

我見而家天水圍都賣到$2700/呎, 我呢d兩公婆都供唔起了~~~ 真係顛 你話樓價仲有得升嗎?

墨魚燒賣 說...

GG俠: 天水圍D樓我覺得唔值咁貴囉...