2006年1月9日星期一

2006年1月8日(日)

今日senpai要去CityU做大專盃既球証, 本來打算我等佢差唔多放工就出去又一城, 行一陣食埋飯先返去, 但因為天氣實在太凍了, 凍到我都唔想出街, 所以我最後匿埋佐係屋企. 但senpai出去搵錢咁辛苦, 我無理由匿係屋企嘆世界, 所以我就出去買菜返屋企煮飯. 但結論就係以我既「廚藝」, 煮出黎既實在唔係太好食...

呢排成日發夢夢見一D唔應該夢見到既人, 好煩呀~~

2 則留言:

匿名 說...

夢見一D唔應該夢見到既人?
夢見都無所謂,最緊要係......夢到攪緊乜???(八卦)

墨魚燒賣 說...

無攪緊咩, 不過係成日夢到d以前對我唔好既人, 夢裡面對我非常之好0羅...