2006年1月16日星期一

2006年1月15日(日)

週六我同senpai落佐屯門行街, 買佐部DVD recorder連160G內置HD, 3千蚊有找; 另外仲買佐個風筒同鬚刨.

週日我就留係屋企磨, 但呢兩日我既情緒病又發作, 唔知點解心情好低落, 但又講唔出係咩原因(會唔會D藥有影響呢?), 咩都提唔起勁去做, 有friends約我去碌bowling+食tea, 我都唔知點解唔想去, 最後都係0係屋企不斷上網搵旅行既資料, 終於都搵得七七八八了, 用佐好多時間同精神, 自遊行付出既代價真係...

SEM A既成績終於出佐, 兩科都係A, GPA=4. 希望SEM B果科accounting生生性性, 咁我今年既schlorship應該又有著落.

沒有留言: