2006年1月13日星期五

2006年1月12日(四)

星期三, 四過佐非常難捱既兩日, 事緣係我因為身體出現某些問題, 所以要入院檢查. 11號5點鐘去到法國醫院, 上到病房就開始佐無聊兼漫長既住院生涯, 果日我全日淨係晨早飲佐杯麥片, 下午飲埋D粟米魚肚羹, 入院後食佐碗瘦肉粥就要開始禁食, 因為我第二日要照內窺鏡, 所以果晚仲要飲瀉藥, 果D瀉藥極度難飲, 陣味好難聞好攻鼻攻喉, 令人好想嘔, 而家諗番起果陣味都會作嘔, 好難頂~~~

食完碗粥一D都唔飽, 仲係好肚餓, 最慘係隔離床竟然買佐煲仔飯黎食, 好鬼香呀, 嗚嗚. 跟住我就刨旅遊書, 睇下電視, 十二點左右就訓覺啦.

第二朝六點半比姑娘叫醒, 因為仲要飲多半支瀉藥, 嗚嗚, 真係好難飲呀. 好辛苦咁飲完跟住再訓過, 訓到八點幾起身, 然後九點幾就落去做檢查勒. 做完之後十二點幾被推番上房, 可能D藥力未散, 個人好?, 於是衫都未換就攤落床訓到死佐, 訓到兩點幾先起身, 即刻去沖涼換衫, 因為差唔多成日無食過野, 餓到好頭暈, 手又震, 於是??臨問姑娘可以食得野未, 然後即刻叫佐個叉燒通粉同熱朱古力, 肚餓既時候真係食咩都好好味, 第一啖熱朱古力落肚果刻, 真係非常非常之感動, 覺得好滿足, 但可能係餓過頭, 好細碗既通粉都食唔晒. 食完成個人好?, 即刻又撻落床訓過, 訓到差唔多五點零六點起身, 睇陣報紙, 醫生就黎睇我, 結果如前所料, 係因為該原因, 其他一切正常. 於是等醫生填埋保險張claim form同等姑娘開埋張單, 交埋錢拎埋藥, 差唔多八點幾先離開醫院, 埋單多謝$12054.

總結:
1. 我住過兩次醫院, 上次整顎骨住政府醫院, 今次住私家醫院, 感覺真係好唔同, 服務其實就無咩大分別, 兩次D姑娘都好nice, 而我係政府醫院既主診醫生一向都好好人好nice. 但最大分別就係私隱, 政府醫院鬼咁開揚咩都比人睇到晒, 私家醫院就可以拉簾圍住自己, 又有電視睇~ 當然價錢都好大分別啦~~

2. 健康真係好緊要, 我寧願窮D, 都一定要健健康康, 兩次住院都食唔到野, 對我黎講真係好折磨, 你知我一向都為食架啦~~

3. 唔好問我因為咩野事入院, 我係絕對唔會講既!!

3 則留言:

匿名 說...

我估到你係咩病喎!!!
因為我上次入醫院照胃鏡個陣, 對面床個太太就係咁, 要飲幾次你講個d好難飲既瀉藥,情況完全同你一樣.
好驚喎~~咁後生就.............

匿名 說...

你上次仲咩整顎骨呀?整親呀?

匿名 說...

你上次仲咩整顎骨呀?整親呀?