2006年1月23日星期一

2006年1月23日(一)

仲有三日我就身處北海道啦, 好興奮呀~~ ?, 先旨聲明, 凡係託佐我幫佢買野既, 我唔擔保一定會買到返黎架~ 因為我地呢次既行程將會非常緊密, 同埋我地主要係觀光旅行, 而唔係去血拼, 所以未必會去果D名牌店, 化?品店等等. 所以買唔到既話唔好怨我... 同埋我絕對唔會買白之戀人返黎做手信架, 因為香港都有得賣, 我唔會山長水遠咁係日本拎返黎架, 同埋白之戀人做手信實在太行貨了. (同埋講真我唔覺得好好食喎...)

尋日去佐市中心行街, 度度都鬼死咁迫人, 但因為我仲未買雪褲, 星期日再唔買既話我就無時間買, 因為星期一約佐人食飯, 星期二要返學, 星期三要加班. 尋日去Columbia睇過, 特價佐都要成六百幾蚊, 好貴呀, 同埋senpai話六百幾蚊果條就唔係太好, 八百幾蚊果條就誇張得滯, 於是去佐間戶外旅行用品舖頭買佐條唔出名既牌子, 但都要五百幾蚊, 好貴呀~~~

沒有留言: