2006年1月3日星期二

2006年1月2日(一)

今日我地起身就去佐飲茶, 有我鍾意食既流沙包啊, 好好味~ 聽舅父講senpai個表弟撞車入佐醫院, 希望佢早日康復啦. 之後我地就去車站搭車, 過關恐怖又迫人就唔駛講架啦, 總算無驚無險返到香港, 好掛住屋企呀, 好明白咩野叫在家千日好~ 我地係大陸食佐幾日中菜, 返到黎香港即刻去食西餐.

總結呢幾日既中山之旅:
1. 我嘗試佐好多個第一次, 包括第一次坐電單車, 仲要一坐就坐三個人果隻, 真係好鬼驚; 第一次坐BENZ, 真係好鬼豪; 第一次食鹿肉, 好似羊肉咁; 第一次係大陸飲喜酒; 第一次「飲」VSOP; 第一次食青蛙; 第一次係外地過新年...
2. 去親大陸我都盡量飲少D水, 非必要都唔飲, 因為我好怕去果D??, 又臭又污糟, 好恐怖.
3. 大陸D人有錢果D真係可以好有錢, 但諗極唔明點解可以有錢成咁, 我通常既結論就係有錢果D通常都係貪污貪番黎, 否則比著一個普通人, 打份工/做生意又有咩可能可以咁有錢...
4. 呢幾日每日都日食夜食, 餐餐都大魚大肉, 原來都幾辛苦, 所以我呢幾日要食番D清淡D既野~~

沒有留言: