2006年1月3日星期二

2006年1月1日(日) 上篇

06年啦, 新年快樂~ 我祝大家都身體健康, 個個搵大錢, 拍緊拖既快D結婚, 未拍拖既快D搵到自己既另一半.

今年既新年我係中山渡過佐, 因為senpai細妹佢要返大陸擺酒, 我都跟埋上去, 我地12月31日晨早起身出發, 然後經羅湖過關, 再搭兩個半小時既巴士上中山, 去到中山已經成三點半, 我地先去佐佢阿婆屋企坐下, 然後去舅公屋企放低行李, 跟住先去食飯, 今餐飯都好豐富, 有石岐乳鴿, 生蠔, 蝦, 蟹, 咩咩水魚湯, 東坡肉, 通菜煲, 魚, 炒聖子(唔識個字點寫), 美點生果... 跟住就返舅父屋企打麻雀, 然後傍晚就出發去酒樓.

大陸擺酒都幾得意, 黎飲既人唔駛做人情, D人都好早就黎齊, 唔駛等好耐就開席, 但D菜色當然唔及香港咁好啦, 同埋佢地唔似香港咁上完一道菜先一道菜, 佢地係不斷係咁上菜, 所以今餐飯好快就食完. 之後我地返舅公屋企, 因為我好鬼頭痛, 所以食佐兩粒止痛藥就恰著佐, 但因為我堅持要倒數完先沖涼, 所以senpai係06年來臨之前既三分鐘就叫醒佐我, 我就睇住汪阿姐一齊countdown完先去沖涼.

沒有留言: