2006年1月3日星期二

2006年1月1日(日) 下篇

今朝係舅母屋企食早餐, 係佢鄉下既食物, 包括有粥啦, ?啦, 有D紅豆係?面既糕點啦, 有D好似扁佐既煎堆又甜甜地既物體啦... 跟住我地就打佐陣麻雀, 然後就出去睇佢阿爸既祖屋, 不過鎖住佐 我地入唔到去, 因為太耐無人住又無人理, 所以係外圍睇都幾殘舊下, 外牆生滿晒植物. 跟住去佐參觀佢堂哥開既製衣廠, 係?面見到有D NIKE, ADDIDAS等等出名牌子既T-SHIRT... 跟住我地再去佢堂哥屋企坐, 佢真係好鬼有錢, 見佢?BENZ已經知道佢唔簡單, 佢間屋仲厲害, 我都唔記得有幾多層, 總之非常之大, D房同洗手間靚到好似酒店咁, 聽講好似用佐二百萬去起, 好有錢呀~

之後我地三點幾先去食飯, 因為之前食佐好多餐大魚大肉, 所以今餐自己話事都叫番D清少少既食物, 我最鍾意食炸饅頭~ 跟住就再返舅父屋企, 然後無幾耐又再出去食飯, 今次我地搭車去到一個好遠既海鮮酒家食晚飯, 有海景, 不過個海黑漆漆其實都睇唔到D咩, 今餐既食物有炸白飯魚, 炸青蛙(佢地話係青蛙而唔係田雞, 但我覺得青蛙同田雞都差唔多0者, 所以都夠膽食), 炒禾蟲(佢地話好好食, 但我見黑??咁, 所以唔敢食), 魚, 蟹, 蒜蓉聖子, 唔知咩野菇, 唔知咩野植物等等, 佢地食飯果陣仲開佐支VSOP, 我試佐一滴, 唔明點解D人會鍾意飲酒...

食完飯我地返舅父屋企繼續打麻雀, 我因為頭先果餐食唔飽, 所以返到舅父屋企都食佐隻香蕉, 今晚我好好運啊, 打麻雀食佐好多舖, 搞到佢舅父話我地殘暴. 最後我地打到凌晨三點幾先訓覺.

沒有留言: