2006年1月18日星期三

2006月1月18日(三)

抖佐差唔多一個月, 呢個星期又開學啦, 而家暫定係二, 四返學, 星期二果科係business process design for e-business; 星期四果科係corporate accounting. 尋晚果個tutor真係好恐怖, D英文難聽到暈, 我覺得佢應該係馬拉人, 因為佢既英文聽起上黎同我馬拉客D英文差唔多(都係咁難聽), 講野又「甩甩咳咳」, 淨係一開始講呢科既課程簡介, 對住張紙都講到口疾疾, 我真係頂唔順呀, 所以即刻上網轉tutorial班(呢堂係CSC上, 所以我地即使上緊堂都即刻add-drop科). 跟住講答案果陣佢就淨係照住張紙照讀, 真係好唔掂呀! 都唔知點解會搵D咁既人黎教既?

本來呢班tutorial有30個位, 上堂前只係得4個吉位, 上完堂之後再check, 吉位暴升至18個. 睇黎應該唔只我一個頂唔順...

(邊個匿名者問我做咩顎骨手術呀? 你蒲頭我就話你知, 哈哈~~)

沒有留言: