2006年1月9日星期一

2006年1月7日(六)

嗚嗚, 呢幾日好凍呀, 凍到都唔想出街~

星期六同senpai出佐花墟球場, 因為佢下午要帶隊女仔比賽, 女仔打完之後我就同senpai去佐九龍灣拎旅行package. 跟住我地扮野去佐D旅行社拎章程, 想參考下佢地既行程, 新華果兩條腸粉, 團團都話淨番兩個位, 真係信佢先奇! 今時今日咁既服務態度.

之後我地再落番花墟睇男仔比賽, 唉, 隊元朗已經人面全非, 今非昔比啦, 都唔係以前果隊元朗了, 以前既元朗係我心目中係好勁架麻, 碩仔啦, 振宇啦, 阿Ken啦, 當然仲有senpai啦... 但自從senpai帶佐佢地上乙組, 唔再做教練之後, 再加上又加佐D新人, 而家隊元朗已經唔再係以前既元朗啦, 而家好似得番個無靈魂既軀殼咁, 黯然失色佐好多了... 好唏噓添. 第二局我諗如果唔係senpai客席做佐陣教練教佢地點攔網, 我諗佢地連第二局都輸埋了... 但第一局比人炒, 真係好肉酸啊~~ 以前既元朗只有炒人既0者, 點會比人炒架!~~ 仲要輸比庭木...

沒有留言: