2010年8月9日星期一

愛上看舞台劇

呢排我愛上佐睇舞台劇, 係度想講吓我既看後感.

 

29+1

我黎到第六次方先去睇, 仲要係睇加場, 其實我好耐之前已經想去睇架啦, 本來想同D姊妹去睇, 但又夾唔到時間. 到今次第六次方, 一定要去睇呀, 好彩買到飛.

 

開頭果半個鐘真係超爆笑, 笑到流眼水(我睇詹瑞文都未笑到咁開心), 而後段就開始較為感性, 成套劇我覺得唔錯, 唯一我覺得麻麻地係"黃天樂"呢個角色. 佢一出場果種"開朗天真", 加上佢既衣著打扮同果副眼鏡, 我以為係時光倒流 講番主角林若君少女時代既歳月... 如果呢個角色可以"收歛"番少少, 我覺得感覺會好D, 因為佢而家呢個過度"開朗"既性格設定, 我覺得反而令個角色好似有D低B咁.

 

我比85分.


 

俠盜張師奶

呢套劇, 對唔住, 雖然我相信台前幕後花佐唔少心血排練成, 但我真係覺得內容係絕頂無聊. 全場有好多懶係想搞笑既笑位, 但我完全唔覺得好笑囉. 成個劇本實在太無聊胡鬧啦, 去到中場休息, 我真係有衝動想即刻走.

 

我比60分.

 

 

潮性辦公室

呢套劇唔錯, 無咩悶位, 四位演員都做得好好, 但令我最印象深刻既係果位Rosa, 佢扮印度籍人士既演出真係勁精采爆笑, 佢既身體語言真係好得, 簡直好似上佐身咁, 估唔到一個美女可以有咁既演繹, 勁!!

 

我比80分


 

死佬日記

呢套舞台劇全場由歐錦棠由頭帶到尾, 全場都幾多笑聲, 不過我就笑唔出/唔識笑, 因為我唔係一個好"典型"既老婆/女性, 流沙包又唔係一個好"典型"既老公/男人(因為我會講粗口, 反而流沙包佢唔會講; 我會攤係梳化做化石, 反而係流沙包去做家務etc), 所以好多地方我無咩共嗚, 有唔少笑位我唔多認同,笑唔出.

 

成套劇唔差, 我認為唔算有悶場. 我覺得最好睇反而係謝幕之後果part(謝幕後佢仲有一part表演架, 所以千祈唔好趕住走).

 

我比75分. 

 

 

點解手牽狗

呢套舞台劇我覺得中規中距啦, 最突出我覺得係林澤群所分演既攪笑角色, 估唔到佢咁既身型都可以扮到女人. 林澤群都有演出過我上面提及既俠盜張師奶, 雖然角色都要搞笑, 但可能《俠》個劇本真係唔掂啦, 出黎既效果完全唔好笑囉. 但係點解手牽狗裏面, 林澤群既演出真係令人忍唔住笑, 為套劇增加佐唔少分數.

 

我比78分. 

 

 

情人眼裏出壽司

我覺得呢套真係麻麻地, 內容唔夠到肉, 笑位頗低能. 我既感覺係悶場位都幾多.

 

演員方面, 男女主角本身實力毋庸置疑, 只係向佐麻... 好明顯演得好唔自然, 但我明白佢舞台經驗不足, 希望將來能有更多磨練啦. 

 

我比70分.

 

 

黎緊8月仲會睇笑帝, 好期待~~

3 則留言:

男 說...

hi ,How a u ?很久沒有留言!已經回來了?有想念日本嗎?
[版主回覆08/12/2010 11:10:00]回來啦, 仲辭埋職添喎, 做緊全職C9, 好大改變呀~
日本有想念既, 但唔好再因為工作去囉, 為佐旅遊去會好D

chun on 說...

我睇 潮性辦公室 時,真係笑到頂唔住呀!
[版主回覆08/12/2010 11:09:00]我今晚去睇笑帝呀, 希望都笑到收唔到聲啦~~

chun on 說...

阿sir d野實在有d深度,之前睇過黃子華都唔錯,而近期睇過林海峰也很好。
[版主回覆08/13/2010 11:08:00]黃子華真係好掂 但林狗麻... 無興趣睇佢囉~~