2009年1月27日星期二

流沙包都有新玩具 -- i-phone

都係20號同一日, 玩完拆禮物之後, 我係屋企溫佐陣書, 等流沙包放工返黎出去食飯. 食飯之前我地去佐3 Shop, 因為流沙包部電話開始壞壞地, 所以佢決定出部i-phone.

 

係3 Shop差唔多搞佐成粒鐘, 再食完飯返到屋企, 我係度搞部新電腦(未搞上網住, 我都係裝番D anti-virus, Office, set日文輸入法等等, Vista版面用唔慣); 流沙包就搞佢部新電話, 好忙呀!!

 

結果係我無咩溫到書... 24號mid-term啦, 點死呀??!!

1 則留言:

meaomeaoland 說...

人地話 i-phone 收得好差..... 基本上係要袋多部電話用黎打出打入先得.
[版主回覆01/27/2009 23:01:00]暫時流沙包用落都無咩野既... 希望無咩問題啦~~