2009年1月6日星期二

2008年12月31日(三) -- 振宇家party

除夕夜, 公司放三點. 放工後我先入元朗同流沙包去百佳買野, 因為今晚既party要每組人整一樣食物, 我諗到整意大利意吞.

 

買完材料後返屋企整野食, 流沙包大師好勁, 睇下個成果幾得~~:

 



 

跟住就即刻搭車落振宇屋企, 今晚既食物有薯仔沙律, 雜果沙律, 西蘭花焗長通粉, 意大利雲吞, 菠蘿腸仔, 燒雞, 乳豬(勁呀!)同埋豬骨粥(物盡其用).




 

本來今晚好眼訓, 諗住倒數埋就返屋企訓覺. 但今晚打牌手風勁順, 自摸佐兩舖清一色, 今晚嬴佐四百幾蚊~ 最後玩到成六點先返屋企.

 

(代價就係1月1日當天訓到黃昏六點先起身, 好過份呀! 新既一年懶成咁, 訓足12個鐘...)

 

1 則留言:

threekoo 說...

原來流沙包煮野都有返一手 ga wo!
[版主回覆01/14/2009 17:57:00]佢識煮飯架. (係我唔多識...)