2009年1月17日星期六

2009年1月9日(五) -- 去深圳開會

星期五約佐四點鐘去深圳南山區開會, 我同GM 11點半係office出發, 係上水食佐lunch之後先上去.

 

出奇地個客唔係好多問題, 四點鐘開會, 未夠五點就已經開完. 等到個客五點半放工, 我地一齊去食飯.

 

本來個客帶我地去食中菜, 但點知間酒樓有人擺酒.

 

於是轉地點, 去佐海岸城商場食飯, 估唔到... 吓? 又係火間土? 我之前返深圳已經去過兩次火間土(不過係萬象城果間分店); 估唔到呢度有另一間分店.

 

食物都係OK啦, 不過我唔係好鍾意坐要除鞋入去果D位呀, 好麻煩~

 

食完飯嗱嗱聲返香港, 凍死人啦~~

 

最衰海岸城呢度地鐵到唔倒, 否則得閒黎行下都唔錯, 個商場又大又靚~~

 

沒有留言: