2009年1月15日星期四

好討厭打電話去銀行問野!!

我都唔明, 點解個客自己既銀行問題都要我地幫手打電話去銀行問.

 

我地收既accounting fee只係負責幫你做會計.

 

我地收既company secretarial service fee只係負責幫你做公司秘書既野, 同你去銀行開戶口係義務, 其他會計師事務所應該都無咩幾多間會陪埋你去銀行開公司戶口. (鬼叫我地D客係日本人)

 

但係開佐戶口之後, 你公司戶口有咩問題就唔關我地事架啦, 點解你有問題都要我地幫你打電話去bank問呀? 點解連你個人戶口既問題都要我幫你地打電話去bank問呀?

 

淨係打呢D死人電話, 我試過成朝早無做過自己野囉!!

 

個inital deposit要幾多號之前入落account又要問; 你自己個人戶口係咩野類型既戶口又要我幫你去問; 張公司卡可唔可以係國內withdraw cash, 可以withraw幾多又要問; 銀行D service charge點收費又要幫你去問; 你份TT點解做唔到又要我問... 嘥晒我D時間, 問完一大輪又唔可以charge番個客service fee, 真係好X煩呀!!!!

 

D bank staff亦都好討厭, 今日打去問, 明明個staff話可以咁咁咁; 聽日再打去問清楚D, 第二個staff卻說唔可以咁咁咁; 再打第三個電話, 個staff可能又會有第二個答案. 有時只係問一個問題, 但係我就要打兩, 三個電話去問完又問, 好討厭呀!!!

1 則留言:

meaomeaoland 說...

銀行d staff唔同人唔同做法, 好似冇一個準則咁, 下次你問佢野個時, 記得問佢係乜名, 若佢只講姓氏, 記得問埋佢英文名, 咁樣, 佢就會有d責任感, 我都試過你講個d情況, 個個人答法都唔同, 好晒時間. 如果你個客要你幫佢問d private d既野(bank)咪好咯, 咁就要佢親自問.
[版主回覆01/22/2009 12:52:00]如果要問既野真係private就好, 因為我地一定問唔到.
最慘係又唔算private得晒, 同埋好多時係問公司戶口d野, 我地成日要扮人地公司職員去問, 好老土!!