2009年1月27日星期二

我有新玩具啦~ Fujitsu L1010

20號我返佐深圳office, 當我返到香港後打比流沙包, 佢叫我返到屋企後再打比佢.

 

返到屋企打比流沙包, 佢話買佐樣野比我, 叫我自己搵下. 我好快手就係書房搵到舊神秘物體啦~

 

係部notebook呀, Fujitsu L1010~~ 流沙包買佐比我喎, 好開心呀~~~~

 

好野, 以後唔駛同流沙包爭電腦用, yeah! 多謝流沙包既生日禮物.

  

 
 

3 則留言:

meaomeaoland 說...

呢隻粉紅色都幾靚呀!
[版主回覆01/27/2009 23:02:00]我都係貪佢多色揀~~~

florence 說...

你好, 我想請問你呢部機好用嗎, 因為我考慮緊買?thx
 
[版主回覆12/11/2009 11:28:00]好用呀~~ 但係呢個款唔算新架啦喎, 你考慮買呢部...?

florence 說...

吾應你呀,
係呀, 其實我吾太需要好update好新既機, arm用就得, 我會買你呢隻色喔~~~因為最靚~~~呵
[版主回覆12/13/2009 14:53:00]係呀, 我揀呢款機, 唔多唔少都係因為多顏色揀.