2008年8月1日星期五

睇脊醫後有感而發 -- 我的行路姿勢... (上)

其實有樣野我想寫好耐, 但又唔係好有勇氣去寫. 不過認識我既朋友, 相信你地都會察覺到, 我既行路姿勢係有問題.

 

由於我無辦法睇到自己平時既行路姿勢係點樣, 所以我都唔知自己既路姿有幾咁核突. 但從身邊既人既反應, 我知道自己行路果陣應該係幾難睇.

 

我記得小學時, 有個關係好好的鄰居問我父母, 點解我行路時對腳伸唔直既? (正面睇唔直, O形腳; 側面睇都唔直, 好似曲佐膝咁) 於是父母就帶我去睇醫生. 我果陣太細, 我淨係隱約記得有照X光(淨係照腳, 無照條腰), 醫生話我對腳D骨無問題, O形腳可能係D筋既問題, 要我每日行三十分鐘"一字腳"(即係好似跳芭蕾舞咁, 將兩隻腳既腳掌向外打橫成一字形咁行路). 跟住就不了了之, 又無再覆診. (我大個佐之後有怨呢個醫生, 佢當時無好詳細咁檢查過我, 我既問題根本就唔係O形腳咁簡單)

 

果陣細個都唔知自己唔正常, 但人越大, 聽番黎既聲音就越多, 先越意識到問題既嚴重:

 

-- 係我中二果年, 我著住條短褲係屋企附近行, 無啦啦聽到後面有班死飛仔話:「乜前面果個人行得咁X怪? 」「可能佢個身太重, 對腳負荷唔到呢」(但我果陣連一百磅都無架喎)「咁就咪X出街啦, 真係影響市容!」我直覺已經知道佢地係話緊我, 佢地甚至乎行快兩步, 回頭望我到底係咩野樣. 到而家我都仲好記得佢地既對白同佢地既嘲笑聲. 果排我成日匿係屋企喊, 專登買D長裙著, 唔敢再著褲/短裙出街.

 

(待續...)

2 則留言:

x 說...

傻妹來gar, 你對腳不知幾長幾靚~~著咩都好睇
[版主回覆08/07/2008 21:25:00]又肥又粗就真...

meaomeaoland 說...

個d人笑人係無知, 唔洗同佢一般見識, 最緊要而家睇好佢, 行路相對冇咁辛苦.
[版主回覆08/07/2008 21:26:00]我而家差唔多一個星期睇兩次咁濟, 一個星期唔見一千蚊...