2008年8月14日星期四

2008年8月9日(六) -- 陪阿媽去body check

今年我送比阿媽既生日禮物就係一個body check套餐, 所以我今朝早就陪阿媽出旺角做body check.

 

我揀既呢間係我以前係TDK, 公司body check果陣做過, 我覺得服務同環境都幾好, 所以就揀番呢間.

 

唔計填問卷/留小便等等既程序, 淨係計阿媽入去到做完晒出番黎, 都只係用佐半個鐘, 比我想像中快喎~ (我揀既package包括女性檢查, 照肺, 照腹, 心電圖, 測肺容量等等)

 

之後同阿媽去佐飲茶, 然後行佐陣女人街就返屋企勒.

 

今晚流沙包去wild camp, 我一個人在家繼續睇奧運~~~

沒有留言: