2008年8月7日星期四

Clipper Lounge@Mandarin Oriental -- 唔抵食

地址: 中環干諾道中5 號香港文華東方酒店閣樓
電話: 2825-4007


上星期一同屋企人去佐文華既Clipper Lounge食dinner buffet, 呢度每位$308(未計加一), 食物種類唔多, 海鮮既有青口, 蝦, 好細隻既蠔, 同埋長腳蟹. 平時如果流沙包係度的話, 有流沙包幫手拆肉, 今次流沙包唔係度, 靠自己, 只係食佐少少海鮮.

 

刺身有三文魚, 吞拿魚, 墨魚同埋甜蝦, 壽司都係差唔多款.

 

熱盤得果十款八款, 從來未食過dinner buffet得咁少熱盤, 都係D炸雞翼, 香腸, 炒粉絲等等, 又唔係好好食.

 

甜品就更加少, 係我食buffet以黎見過最少款最少選擇既, 佢唔係一個個cake擺出黎, 而係分開晒一舊舊超細件, 放係個碟仔度. cake我淨係見到有cheese cake同埋一款完全唔吸引既類似綠茶蛋糕既物體. 其他既甜品都係D一杯杯啫喱定布甸咁, 完全唔吸引.

 

係其他地方食tea buffet既食物種類, 都仲多過呢度既dinner buffet... 我唔會再黎架啦~~

2 則留言:

Health 說...

 
hihi~ 路過黎留個言
有時間去我個健康板參觀
有咩健康及減重問題都可以問我
請多多指教 !

志傑 說...

收到, 下次唔好去先