2008年8月12日星期二

2008年8月5日(二) -- 返深圳office

由於之前落黎香港training三個月既深圳同事已經到期返番上深圳, 所以我黎緊就要定期上深圳check下佢做既果盤數. 本來諗住一個上午就可以check完, 但今次呢盤數有少少mistakes, 所以改完又改, 搞到三點幾先check完.

 

本來以為三點幾走得, 但因為要等埋GM同深圳同事開埋會, 所以最後差不多四點先走.

 

定期要返上深圳office我又唔介意, 不過我要練好D煲冬瓜先...

1 則留言:

Maggie 說...

hi, 留個 cm 先 , 我家姐用呢個減左 25 磅 , 你可以去睇下 : www.healthcometrue.com/hk , 或者我個 BLOG:
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!DXeFKYufERAXK2JXWFGzJSc-/article?mid=591