2008年8月3日星期日

睇脊醫後有感而發 -- 我的行路姿勢... (下)

--到再大個D, 大約係中四, 五果陣, 有個同我好熟既同學, 話我行路似鴨/企鵝. (我無嬲呢個同學, 我反而好多謝佢咁坦白話我知)

 

--到佐我返第一份工, 有個好熟既同事, 佢話我行路好似無力咁, 拖住黎行, 同埋行路果陣對腳伸唔到, 好似曲住膝頭黎行咁. 佢仲示範埋比我睇我平時行路行成點. (我同樣無嬲, 甚至好感激佢咁坦白, 知道自己原來係咁核突)

 

--又係同一個同事, 有次我同佢一齊放工, 見到佢男朋友. 第二日呢個同事同我講, 佢話男友問佢:「點解你同事行得咁怪既?」

 

--我對上果個ex, 佢話我行路無力, 同埋行路時對腳成日向內踢.

 

--我老公, 佢話我腳掌既"腳弓"位同平常人唔同.

 

--係美容院遇到一個醫師, 咁啱有免費檢查, 佢話我天生"盤骨內扣", 所以行路果陣對腳就會好自然咁向內拗, 同埋話我平衡力會好差, 老佐既話會好容易企唔穩跌倒.

 

 

 

所以我一向知道自己行路既姿態係好有問題, 但係我唔知自己既問題出係邊, 係盤骨問題? D筋既問題? 脊骨問題? 定成個人都有問題? 到底我可以點樣去改善? 有咩人可以幫到我?  

 

同埋我好唔明, 我應該係細細個果陣已經出現問題, 但點解屋企人無正視過我既問題? 睇完一次醫生之後我都無改善到, 點解唔帶我去睇第二個醫生? 小學呢? 學校唔發覺我行路一柺一柺既咩? 點解唔向我父母了解下我係咪有咩問題? 我會怨點解我細細個果陣無人幫我? 點解我身邊既人, 身邊既朋友無同我講我行路姿勢有問題? 如果我細個果陣有人去正視, 話比我知, 去幫我(如果無人同我講, 我真係唔知自己行路有問題), 係咪可以唔多唔少都改善到呢?  唔駛等到我已經大個佐, 發育完成我先知道自己既問題, 想改都改唔到D咩啦??

 

我而家同一班朋友/同事一齊出街, 我會習慣性地咁墮後, 唔會行係最前面, 唔想比佢地見住我咁核突既路姿. 有時行行下街知道有班死飛仔行係我後面, 我一係會行快D, 等佢地留意到我之前離開佢地既視線範圍; 一係會行慢D, 等佢地快D行過佐我睇我唔到; 有時甚至乎我會扮打電話扮摷袋停定係度唔行, 等班人見唔到我既路姿.

3 則留言:

★ 碧咸廿三 ★ 說...

咁搞野都有既~
[版主回覆08/07/2008 21:28:00]呵呵呵~~

lotaitai 說...

請問您在那一個脊医,好嗎?
我椎間有問題,也想找脊医。請指教!
[版主回覆08/07/2008 21:31:00]我睇果個醫生叫何應輝, 呢個係佢網址: http://www.drchrisho.com/ 我暫時睇佐3~4次, 未覺得有特別好轉
 

Eleanor 說...

不如有時間去散下步,practise下行路姿勢吖。或者游水會唔會有幫助?
又冇諗過你問題咁嚴重喎。