2008年8月20日星期三

2008年8月17日(日) -- 美食展

今日同流沙包一齊去佐美食展, 之前我從來都未去過, 因為我怕人多, 又唔覺得有咩值得要比錢買飛入場買, 所以一直都無咩興趣去.

 

今年我第一次去, 果然係多人到暈, 有D地方簡直係多人到行都行唔郁, 又迫又焗.

 

入到去都唔係試食佐好多野, 試佐D月餅, 乾果, 雞飯醬, 龜岭膏, 面, 粥, 燒餅, 薯片, 湯, 豆漿, 涼茶, 果汁等等.

 

我地買佐D餅乾, 蛋糕, 益力多(有玩具送, 但後尾比我整爛佐個頭), 韓國薯片等等.

 

行到五, 六點, 振宇打黎約食飯, 於是我地又一齊食飯勒~~~

 

呢兩日行佐好多路, 好攰呀~~

 

沒有留言: