2007年7月9日星期一

Stage Cafe -- set lunch又前菜又甜品, 抵喎~

地址: 尖沙咀海港城海運大廈LCX第2層290號
電話: 2375-2183

七一回歸日我地去佐Stage Cafe食lunch, 呢度一個set lunch只係四十幾蚊, 包餐湯, 前菜, 主菜, 甜品同飲品, 幾抵架. 前菜係三文魚什果沙律, 雖然D什果係罐頭什果, 但舊三文魚都算幾大舊啦~

 

 

主菜方面, 我叫佐法式海鮮焗飯, 我覺得麻麻地, 所謂海鮮只係有D好細粒既魷魚同幾舊魚仔咁, 唔多好食. 流沙包叫佐個帆立貝天使面, D帶仔幾大粒, 不過無咩味, 唔知係咪雪藏得太耐呢?
 
 

甜品係朱古力蛋糕一小件.

 

整體黎講, 雖然D野唔多好食, 但係價錢只係四十幾蚊, 包佐咁多樣野, 算係咁啦~


是次每人消費約$55 

 

2 則留言:

ArielLeung 說...

咿..我都有去過喎, 但d野上得好慢又漏單... d野都ok la...  

墨魚燒賣 說...

HAPPY: 我地去果次得幾枱人only, 所以上菜速度都ok~