2007年7月6日星期五

2007年6月29日(五) -- 新同事上黎我屋企玩~~

上星期五放佐工後成班新同事黎佐我屋企玩, 有7個同事上佐黎, 其中一個同事仲帶埋佢隻大狗狗黎添~ 我地外賣叫佐千之壽外賣返黎食, 結果我地都係眼闊肚窄, 剩低佐好多野食.

 

諗諗下我以前TDK D同事都未上過黎我屋企玩, 甚至乎每日返工都未必會同隔離位既同事講到一句野, 莫講話有同事生日會一齊出去食lunch咁好. 返而而家呢間公司, 我都未過probation, 同大家同事已經可以有講有笑, 食飯又會一齊食, 仲上埋黎我屋企玩添, 真係幾難得. 好同事呢樣野真係可遇而不可求. 不過可能係我舊公司D人實在太無人情味啦, 所以去到邊間公司都好過佢啦~

2 則留言:

threekoo 說...

你同新同事真係相處得好開心wo!

志傑 說...

係囉, 入左去無耐已經上你屋企, 好friend咁喎