2007年7月9日星期一

7月2日繼續扮自由行

7月2號我地好早就起佐身, 然後落街搵野食. 雖然我上一份工係海港城返佐兩年, 但係由於我早餐只係0係公司食餅乾, 所以都唔知附近邊度有餐廳咁早開可以有早餐食. 我地周圍行黎行去, 到最後我先諗到澳門茶餐廳應該開佐門, 終於搵到地方食早餐.

 

空無一人既food court:
 


之後我地返酒店check-out, 然後就搭船過灣仔, 再搭叮叮過銅鑼灣, 因為我地兩點半會去富豪酒店食tea buffet. 由於未夠鐘既關係, 我地先去佐世貿既Namco玩佐陣, 呢間機舖真係越黎越唔掂, 八蚊玩一次夾公仔, D公仔又唔靚, 擺法又賤, 根本就係呃錢, 下次唔會再黎玩啦!!

      

食完tea buffet之後, 再行佐陣Sogo同旭屋, 跟住就返屋企lu, 正式結束呢兩日既自由行之旅.

2 則留言:

Li 說...

認同世貿既Namco越來越賤,我o個日夾到隻sony貓,佢話每人每日只可中獎一次,咁2個人去應該可以2次,o個一隻sony貓只得2款,我諗住夾埋佢,結果佢走埋黎同我講你就算夾到都唔會比你,嘩,有無咁離譜,我咪同佢理論,佢最後講唔嬴,就話你鐘意夾就夾,但放到隻公仔好後,無可能夾到,我講過唔再去夾,o的coin放o係屋企都唔用~~

墨魚燒賣 說...

giegie: 嘩, 今時今日咁既服務態度?? 不過呢間野我覺得向來都係呃錢的!!