2007年7月20日星期五

維苑餐廳 -- 服務唔掂

地址: 元朗廣場G/F 065-078號舖
電話: 2418-9777

星期三晚流沙包要練波, 練波前一齊係元朗廣場食飯, 由於元朗廣場都無咩好食, 所以無乜得揀之下去佐維苑. 佢搬舖後我第一次去, 我坐個位頭頂成日滴冷氣機水落黎囉. D侍應態度上都無咩禮貌, 好似係茶餐廳咁. 最慘係連寫單都唔識, 叫佐個普通侍應寫野, 佢自言自語問呢個餐有無餐湯, 轉頭走佐去, 跟住有一個類似高級D既人走埋黎問係咪寫野... 我頭先咪講佐次囉, 咩未落單既咩? 又要講多次, 真係超唔掂!!

食物方面, 普通啦, D薯條腍既, 一個非鐵板上既雜扒餐賣$58, 元朗黎講好貴囉, 體育會餐廳一個鐵板雜扒餐都只係$30咋喎...

是次消費每人約$60

6 則留言:

依文大少奶 說...

係呀....有同感,呢間野真係做極都咁差,我俾左好多次機會佢 ka la!!!!都係冇改善!!由樓上鋪搬到樓下都係咁樣,一 d 改進都冇,但佢又捱得住喎!!!奇怪!!!!

墨魚燒賣 說...

依文: 我都係諗住佢搬佐後比多次機會佢啦, 點知一樣都係咁差.

志傑 說...

咁都要$60, 唔值

brtspec 說...

thx,  because I want try b4 ..

Smiles 說...

葵芳個間分店一樣食物差、服務差,咪去~

墨魚燒賣 說...

GG俠, Mas: 咪就係囉, 下次唔會再去架啦. brtspec: 千祈唔好去呀.