2007年7月6日星期五

七一慶回歸@Marco Polo Hong Kong Hotel

話說流沙包係Marco Polo Club既member, 我地會有一晚免費酒店住宿, 經過我「極力爭取」下, 終於成功book到可以7月1日check-in. 回歸日我地先去佐Stage Cafe食lunch, 然後兩點後去check-in, 之後再行下海港城, 海運, 去佐冒險樂園玩, 行佐陣LCX, 跟住就去Panash買面包做tea, 再去7-11買飲品. 果陣已經係5, 6點, 好多人已經準備去睇煙花, 尖沙咀鬼死咁多人, 連去星光行果間7仔買野飲, 都要係門口排隊入去, 真巴閉, 呢D咁繁忙既時間置身尖沙咀, 我既感覺就好似香港淪陷佐咁, 買野食野都大排長龍, 貨架上既野清得七七八八, 周圍鬼咁多人...

望出去無景睇既酒店房:


睇煙花既地方:


買完野我地就上返房"high tea", 抖一抖之後大約七點就落佐酒店6樓個露天廣場霸個靚位睇煙花. 今次終於可以好近距離咁睇煙花啦, 好靚好清楚耶, yeah!!!

high tea:



睇完煙花之後, 大家就迫lift落返酒店lobby走, 我地就舒舒服服上房繼續休息, 唔駛同人迫餐矇, 個感覺好正呀~ 不枉我諗到7月1日用佐個免費住宿, 流沙包之前打去book唔到房, 我再寫e-mail去投訴先「爭取」到可以有房入住, 好開心呀~~

晚餐我地就落City Super買野返房食.


 

7 則留言:

threekoo 說...

好靚呀d煙花, 好浪漫呀你地

ArielLeung 說...

我都係Marco Polo Club既member....請問你地係邊度搵到可以免費酒店住宿ga??  

志傑 說...

小心你隻公仔俾風吹落街啊

愛莉媽咪 說...

能夠舒舒服服現場睇煙花, 真係令人羡慕呀

Anonymous 說...

羨慕羨慕!

墨魚燒賣 說...

三姑, 咪咪貓&豆豆龍, Mr "LUCY" Wong: 呵呵, 一次半次都應該浪漫下既~ HAPPY: 你入會果陣佢有無比本書仔你? GG俠: 隻公仔有"威也"扣住, 唔怕 ~

ArielLeung 說...

有呀...但我唔知掉左去邊了 本書仔有寫ma?
[版主回覆10/14/2007 18:00:00]果張免費酒店住宿voucher就係本書仔裏面囉~~