2007年7月17日星期二

part-time degree畢業前感想 (上)

我讀緊的part-time degree是CityU的Bachelor of Business Administration (Honours) in Business Management, 係CityU本校自己開辦既, 唔係什麼校外進修學院同海外大學合辦既果D top-up degree. 總共要完成90 credits畢業, 我讀了三年, 只要完成埋summer term最後一科, 就可以畢業. 呢個programme每年都收數以百人.

 

說實在我覺得呢個programme, D同學既質素真係令人「大開眼界」, 呢個結論係我以下既經歷所得出黎既感覺:

 

1. 先講成績, 有D科我覺得自己考試考得麻麻, 預計只可以拎到B左右, 但最後出黎既結果竟然係A or A-, 我都覺得幾surprised. 我而家GPA係3.91, 19個courses裏面, 我只有其中兩科攞B同埋B+, 其他科都係A, A-, 甚至有四科係A+. 我覺得如果換轉係full-time的話, 我唔會攞到咁好成績囉. 我認為我高分唔係因為我真係好勁, 而係其他同學實在太渣, 所以拉curve下, 有D我認為自己考得麻麻地既科, 都可以攞到A. 

 

2. 係大學上堂, 當然所有科都係英文授課, 間唔中有d tutor會偷雞用中文講書. 但唔知點解每次要做presentation果陣, 總會有人問係用中文present定係用英文present, 年年/餐餐都會有人咁問. 天啊~! 你係得U上堂, 讀得既係degree, 唔駛問梗係用英文架啦, 呢樣野唔駛問架下話...?? 你唔係認為係大學可以用中文呀? 你以為自己讀緊中文系呀?

 

待續...

6 則留言:

threekoo 說...

看來今次成績唔差 wo!!

alex 說...

很有同感,以前無degree就好恨得到,正在有(我仲係讀HKU三十科目)連master又不外如是..

墨魚燒賣 說...

三姑: 直頭係勁呀, 哈哈~  堅勁醒: 無辦法, 呢個世界既遊戲規則係咁... 唔讀又唔得.

Marco 說...

無計,學院要生存.

Marco 說...

以前,有個同事讀澳洲u在香港辦的degreecourse , 他叫我幫佢盼盼份功課 . 最後差不多變落成我做.  

KaMan 說...

你本身係米CITY ASSO GE 學生來GA?
[版主回覆01/04/2011 19:34:00]我本身係CITYU學生, 但唔係ASSO