2013年5月3日星期五

星馬五天遊 Day 5 (part 2) -- 14 March 2013

食完飯, 下一站去到Gardens by the Bay.


 
先睇Flower Dome, 裏面有好多靚花睇.




就黎復活節, 果度有D復活節既裝飾, 好鬼靚架~~



再睇Cloud Forest, Cloud Forest我覺得無咩野睇, 所以我地大部份時間都喺Flower Dome睇靚花.


離開Gardens by the Bay, 我地就要出發去機場啦~

唔知點解車上兜售既手信同馬來西亞既差唔多, 又係一盒6個既指甲鉗...

去到機場, 最後一個非行程景點就係賣斑蘭蛋糕既舖頭, 我幾年前食過覺得OK, 所以今次都買咗一個 (12.8蚊坡紙, 即約HK$80). 導遊話就係因為我地D香港人買得好勁, 而家D斑蘭蛋糕越賣越貴了.
 

沒有留言: