2010年5月27日星期四

九州之旅Day 2(part 2) -- 太宰府(福岡縣)

2010年4月1日(四)

離開門司港後, 我要去太宰府. 去太宰府既路線比較複雜, 我先搭JR由門司港返博多, 然後係博多站搭市營地下鐵去到天神站.

 

我買佐張市營地下鐵既一日乘車券, 600円:


去到天神站之後, 再徒步行過去西鐵福岡(天神)站, 搭西鐵天神大牟田線去到西鐵二日市, 再轉西鐵太宰府線去到總站太宰府.



 

由博多出發, 大約要40分鐘先去到太宰府:

 

 

由車站行去太宰府天滿宮既道路, 兩旁有好多手信店架, 可惜我黎到既時候已經五點, D舖頭開始關門啦.

 
 
 


御神牛係呢度既景點之一, 據說摸吓牛頭就會變得聰明, 所以個牛頭已經比人摸到閃閃發光啦:


樓門:


本殿:


點解呢棵樹穿晒窿都仲可以生存既...?




估唔到仲可以係九州睇到櫻花喎:
 


呢度有好多貓貓呀:


呢隻貓完全唔怕人, 仲主動走埋我度擦我對腳, 好嗲呀~~(可惜我無野食餵你呀):
 



呢棵樹好高呀:


 

都係果句啦, 我睇得太多呢類型既建築物啦, 所以對我黎講都無咩特別, 好快行完我就返番博多站勒.

 

到佐夜晚, 越落越大雨, 我去佐天神站同埋中洲川端站諗住搵吓呢度出名既屋台, 打算聽晚同流沙包黎食, 但唔知係咪落雨無開呢? 我搵黎搵去都搵唔到, 唔搵啦!!

跟住我搭車去福岡空港站去接流沙包機, 流沙包班機本來應該兩點幾起飛架麻, 點知我三點半竟然收到流沙包電話, 佢話班機仲未起飛, 吓? 唔係化? 如果流沙包今晚黎唔到福岡, 跟唔到我原先plan好既行程咁就好麻煩... 好彩我七點幾再收到流沙包電話, 佢話已經到佐台灣, 咁我個心都定D.

本來班機原定20:45飛抵福岡架麻, 而家delay到21:58先到, 不過遲到總好過無到啦:

沒有留言: