2010年5月7日星期五

流浮山食海鮮: 完全唔掂的歡樂海鮮酒家

地址: 流浮山山東街12號

上星期日, 為佐預祝母親節, 一家人去佐流浮山食海鮮.

Book枱係我個妹負責, 佢話歡樂海鮮酒家出名喎, 咪去試吓囉.

我個妹佢話兩星期前已經打電話去book佐位, 我地七點五去到, D staff話無我地訂位個record於是咪唯有照等囉.

等佐一粒鐘, 到八點半先有枱可以坐低(不過我估就算訂佐位, 都係要照等架啦). 大家都肚餓, 即刻order野啦, 點知D侍應, 好似又盲又聾咁, 叫佢佢扮聽唔到, 揮手佢又扮睇唔到, 就算聽到你叫佢, 佢又叫你等陣先, 好難先至落到單囉

落佐單後, 點解等咁耐都未有野食既? 反而其他比我地遲黎果D都已經食到一半啦喎, 好明顯係漏單啦, 於是叫人check check. 叫佐一次, 應該無人幫我地check過囉, 因為仍然係乜都未上, 人地隔離枱已經差唔多食晒咁濟再叫人check第二次啦, 之後突然間所有野一次過一齊上晒黎, 你係咪玩野呀?

其間個個侍應既面口好似食佐屎咁, D態度好似唔休做唔想做咁, 真係食到一肚氣呀!!

到我地食完, 個蠔餅完全都無黎過, 我地食到一肚氣, 都費事催啦, 佢唔上咪算囉, 點知埋單果陣佢又計埋個蠔餅落去喎. 叫佢地改單啦, 又係得個等字我見張單淨係放佐係收銀處枱面無人理, 於是又要再催, 然後個侍應既面口再次食佐屎咁, 埋單果陣連一句多謝都無.

我發誓以後都唔再黎呢間咁不知所謂既歡樂海鮮酒家, D野又唔見得特別好食.

沒有留言: