2010年5月11日星期二

在東京的最後一天

3月31日, 是離開東京的日子, 我要兩點前遷出住緊既單位, 所以今日一朝早就起佐身, 黎個東京最後賞櫻之旅.

 

去完郵局寄佐兩大箱野返香港後, 我即刻搭車去隅田公園(都營淺草線淺草站落車), 今日明明係平日, 但都好多人呀~~

我住既地方就喺呢座興建緊既Tokyo Sky Tree隔離咋:



 
 
 
 
 
 


 

呢度有遊覽船搭, 買飛條人龍長, 排隊等搭船條人龍仲長呀:


 

快行完隅田公園之後, 跟手搭車落去上野公園.

 

黎到真係大開眼界呀, 呢度既櫻花真係好靚呀, 呢度有勁多櫻花樹, 沿路既景色真係無得頂呀.


 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

如果下年大家黎東京睇櫻花, 而時間所限只能去一個地方的話, 我極力推介大家只係黎上野公園就得架啦.

 

我好欣賞呢張"枱"既設計呀, 有埋放杯既位置, 唔怕唔小心倒瀉, 真係細心呀:


 

上野公園呢度真係好多遊客呀, 好多唔同國籍既人. 期間我聽到一段廣播, 話有個約七十歳既中國遊客蕩失路, 叫佢屋企人聽到廣播後請到上野動物園前既交番喎... 但段廣播得日文咋喎, 如果佢地係自遊行又唔識日文, 咁點呢...?

 

雖然好唔捨得離開, 但就黎兩點啦, 要快D返番屋企執野離開啦~

 

東京研修之旅正式完結; 九州八天之旅即將開始.

沒有留言: