2010年5月3日星期一

返香港後, 狂食狂食

出九州之旅既blog之前, 寫吓我返佐香港後既生活先啦.

4月7日我由九州返到香港, 晚餐去佐屋企附近既鍋貼大王食:

 


而之後果幾日既dinner食佐:
 
 
 


回歸香港office後日日都要OT, 某日同同事落街食下午茶, 我至愛既雞脾薯條:


某一日同阿頭出街食飯, 佢帶佐我去食素, 味道唔錯:


某日同同事一齊出去食生日飯, 去佐梨花園食韓國料理:
 


又某一日同auditor佢地一齊出去食, 去佐一間陳豪介紹過咖啡既餐廳, 食埋D好鬼似早餐既lunch:
 
 


某日去佐Prince Hotel既Spice Market食buffet,點知呢期係日本料理!? 唉, 早知尋日上網check下先啦! 我之前仲話三個月內都唔再食日本野架麻!!! 激死人啦!!!:


剛剛返到香港果個星期六, 老公去佐參加學界保齡球賽, 我去捧吓場啦:


有學生表演:
 


胡兆康係頒奬嘉賓:
  
 


沒有留言: