2010年5月24日星期一

九州之旅Day 2(part 1) -- 門司港(福岡縣)

2010年4月1日(四)

今日一個人自己遊福岡, 我一朝早先去佐門司港, 搭JR由博多站搭鹿兒島本線快速, 唔駛轉車, 車費1,430円, 車程大約一小時20分鐘左右.

博多車站:


到佐門司港啦:



門司港既車站係幾懷舊架喎, 佢係全國車站中首個國指定重要文化財黎架:

 
 

 

今日成日都落住毛毛雨咁, 但都不減我既興致. 我跟住本九州guide book, 先去佐舊大阪商船:



基本上係免費入場, 只係2樓有個gallery要收100円入場費. 我無比錢入去個gallery, 而其他免費參觀既地方其實亦無咩好睇, 我唔駛十分鐘就行完出番黎.

 

跟住我順步行去隔離既舊門司三井俱樂部:


呢度一樓係免費, 但只係得間shop, 有間餐廳之類; 二樓就要收100円入場, 不過我無比錢上去睇(因為睇本guide book完全唔覺得吸引).

 

然後我就行去舊門司稅關, 途中會經過一個商場, 裏面有唔少土產店, 都幾多野睇架.

 
 


舊門司稅關, 建於明治45年(1912), 係好稀有既明治時期既紅磚建築物:
 


 

裏面簡單介紹佐日本海關既工作, 展示佐一D冒牌貨之類:
 


呢一隻叫做カスタム君:


 

呢座建築物係舊門司稅關對面, 大家估吓係咩黎?:



原來係圖書館喎:


 

果度有一條間中升起比船過既橋(Blue Wing), 好彩升起之前趕得切過橋:

 

 

我幾鍾意門司港呢個地方, 好靜(可能今日係平日既關係?), 好悠閒, 感覺好舒服.

 

話咁快就要離開呢度返博多啦:


我係門司港買既野, 都幾好食架:

沒有留言: