2009年7月27日星期一

西歐之旅 Day 7(part 4) -- 紅燈區

食完飯導遊帶我地去睇吓當地紅燈區, 0係荷蘭娼妓係合法化.


我地搭呢D電車去:



因為歐洲法例規定司機每日只可以工作12小時, 所以如果我地每日朝早八點鐘出發, 就要每晚八點鐘返到酒店, 所以通常我地每晚都會0係酒店餐廳食, 慳番D車程時間. 由於今日司機已經工作佐12小時, 所以唔可以揸車車我地去紅燈區, 導遊好好, 佢自己帶我地搭車去(因為本身個行程係唔包括去紅燈區的).

夜晚十點半都未天黑:



紅燈區係唔可以影相的(除非你想比當地黑幫"招呼"), 所以無相post比大家睇囉(好失望呢?).


紅燈區真係令人大開眼界呀, D女仔真係著到好性感咁企係櫥窗度, 你睇啱既就可以入去"幫襯".

同埋果度有好多sex show表演.


離開佐紅燈區附近既景色:

 
 

沒有留言: