2009年7月23日星期四

西歐之旅 Day 6(part 1) -- 獅子紀念碑

今日我地首先去睇垂死獅子紀念碑 Lion Monument, 係要黎紀念捨身守護路易十六世既英勇瑞士兵:
 

 

然後我地有小小自由活動時間, 可以去睇吓ROLEX, 行吓街咁.

 

 

 

雖然時間唔多, 但係我都有D收穫, 哈哈. 我買佐D衫, 糖果, 同埋一些手信.

 

之後我地就搭車去下一個景點, 因為車程都幾長, 所以去到先食佐lunch先.

 

今日食lunch間餐廳:


 

今餐好特別, 係食咖喱雞, 聽說咖喱雞0係呢度都出名架喎.

 

撐枱腳, 幾浪漫, 哈哈:


 

當然唔少得既沙律:


 

味道都算唔錯既咖喱雞:


 

沒有留言: