2009年7月26日星期日

西歐之旅 Day 6(part 3) -- Renaissance Hotel@德國

我地今晚住既酒店係Renaissance Hotel, 我個人認為係呢個trip排第二正既酒店:

 
 


有糖送:


有我個名架:





今晚呢餐飯亦都好正, 我話正唔係指D野好好食, 而係指今晚食buffet, 所以可以自己選擇想食既野.

有我地既團名Kuoni:



種類唔算好多, 但係已經好滿足:
 
 
 
 
 
 
 
 


仲有每枱都有一大碟炸薯條架, 好開心:


頭先係狄的斯湖好多團友都買佐生果, 因為黎到歐洲真係無咩蔬果食, 所以團友都買佐士多啤梨, 車厘子等等. 點知黎到呢間酒店, 見到個buffet有好多生果, 包括有奇異果, 西柚, 橙, 車厘子等等. 係狄的斯湖買佐車厘子既團友就變得好唔抵咁了.

沒有留言: