2009年7月11日星期六

西歐之旅 Day 2(part 2) -- 繼續威尼斯

到佐威尼斯我地先去佐食lunch先.

 

so-called海鮮意粉(你見到D海鮮嗎?):


 

一人一件pizza:


 

酥炸蝦同墨魚圏:


 

沙律(食佐D先影, 所以睇落好少):


 

甜品係... 登登登登 - 地們雜果:


 

唔好以為D相既次序亂佐呀, 佢地真係先上意粉, 最後先上沙律, 呢個係佢地既飲食習慣. 唔同我地係上佐沙律先.

 

不過最最估佢唔到既係甜品竟然係地們雜果囉, 我諗我都有十幾年無食過了.

 

呢餐都係唔包水的, 要自己order飲品, 一支水盛惠5. (不過我地寧渴死都無係呢間餐廳order飲品)

沒有留言: