2009年7月29日星期三

唉...

呢幾日無時間+無心情寫blog, 歐洲之旅既行程我欠住大家先...


星期一同星期二出佐個客度做audit, 又文件又notebook一抽二"lung"山長水遠去到觀塘又重又累(我一向都好憎去觀塘, 由元朗出發要個半鐘先到).


而家無啦啦又要學埋做audit... 我都唔知點解, 砌個sales & purchases既transaction test同cut-off砌佐足足一日... 好有挫敗感, 然後做完先發覺其實應該做matching, 之前所做既野變得完全用唔著, 嗚... 我好蠢呀!!


我發覺我真係好唔鍾意做audit呀... 比我做番accounting同tax computation啦~~~~ 嗚嗚...

沒有留言: