2009年7月20日星期一

有感而發...

而家係凌晨兩點十六分, 點解我仲未訓? 因為尋晚九號風球橫風橫雨我驚會爆玻璃所以訓唔著, 所以成四點先訓, 今日好晏先起身, 於是而家都未係好眼訓.


所以我而家都仲係上吓網睇吓電視咁, 點知而家無線播緊個節目又見到王喜...


我咁講唔係因為我討厭王喜呢個人, 而係... 我個EX個樣真係有D似王喜.


而家晚晚做烈火雄心3, 搞到我一路睇, 一路不其然咁就諗起EX. 再加上王喜個角色性格同EX又真係好鬼似, 都係自以為是, 永遠覺得自己啱晒, 人地錯晒, 從來唔會企係對方既角度諗吓.


雖然我覺得我同EX其實根本唔應該0係埋一齊, 而佢同我分手果陣講佐好多難聽既說話, 亦都做得好絕(佢無親口同我講過分手呢兩個字, 只係透過個friend黎講我知), 不過我從來都無嬲過佢.


因為佢既出現都令我有反思既, 我知佢其實好睇唔起我係TDK份工, 覺得我好無用. 於是我好努力咁進修, 好努力咁轉行. 而家係公司總算叫做有D前途, 其實都要多謝佢.


而且如果唔係佢當初飛佐我, 我根本唔會有機會識到流沙包, 唔會搵到一個咁好既老公, 所以呢一點我更加應該要多謝佢.


不過同佢分佐手咁耐, 我對佢仍然有點介懷, 因為佢真係好hurt我, 一齊果陣從來都唔會理我感受, 咩都係佢自己啱晒咁, 有問題唔會同我坐低好好地傾, 我平心靜氣同佢講, 講唔夠兩句佢就話我發脾氣, 話無野同我講; 分手時話我一無是處, 總括黎講我係佢眼中好似係一堆廢物咁.


或者你會問, 佢係咪D咩專業人士黎架? 點解會對我講埋D咁既野呢? 答案又唔係喎, 果陣時我學歷高過佢, 搵錢多過佢. 當然我知道自己都有好多不足之處, 例如我唔識煮飯, TDK份工好無前途, 人又唔靚身材又唔好... 但係, 佢都唔駛踩到我一文不值咁吧?!


我都唔知發咩神經, 三更半夜寫埋D咁既野... 訓啦~ 

1 則留言:

Tom Tsang 說...

我睇到呢一篇都要休息吓
幫你出吓氣先,邊有 D嘅男人架,做吾到情人都吾好當人係仇人呀
做男人做到咁無品,真係第一次見到
正一衰人
[版主回覆12/04/2009 18:17:00]唔緊要啦, 遇唔到D衰既, 又點顯得而家呢個好呢??  (係度曬命添...)