2008年9月12日星期五

拍賣網 Vs 以物易物網 (上)

其實我相信每個人都有好多野係買佐返黎覺得唔啱 / 用佐幾次已經無再用 / 年紀大佐唔再適合用 等等既物品, 如果掉佐去又好似好浪費... 所以我由讀書果陣開始已經係拍賣網站既常客.

 

我第一個用既拍賣網叫「點點紅」, 想當年不知幾咁紅, 紅到0係各個旺區都設有交收站. 不過後來網站開始收費(唔記得係咪比人收購佐), 我就已經無再用, 而佢既氣勢同受歡迎程度亦已大不如前.

 

點點紅收費後我轉佐用Yahoo Auction, 當時仲係免費用, 我通常會係網站度賣CD, 書本等等; 而我買返黎既野多數係教科書, Keroppi既野等等.

 

後尾連Yahoo Auction都要收費既時候, 我就退出佐auction界lu.

 

或者你會問仲有個e-Bay架喎, 但唔好意思, e-Bay HK雖然我有登記過, 但就無買賣過, 因為e-Bay HK完全係不成氣候, 貨種又少, 係香港又唔夠popular. 我只係試過係外國既e-Bay幫朋友bid佐盒Lego玩具返黎, 僅此而已.

 

當年都好似仲有個拍賣網叫GO2HK既, 不過都好似執埋囉...

3 則留言:

至抵精明眼 說...

我都有試過係yahoo bid過三次野既經驗.不過成日都好怕見到d唔識既人.或者同d唔識既人講野. 你好勁呀..原來咁早識得呢d招數.可以等自己慳返筆又可以買心頭好.
[版主回覆09/13/2008 11:41:00]因為我窮麻, 哈哈~

mick 說...

點點紅(red-dots)現在開始不收費了!!
[版主回覆03/05/2009 12:35:00]我以為個網站已經摺佐添, 原來仲有係度架?

mick 說...

yes..還在..不過己很少人了@
我己去信叫RED-DOTS SD 信出去叫返大家返來