2008年9月3日星期三

我對婚宴的想法

上一篇blog引黎好多回響添~ 可能我講得唔太清楚, 意思表達得麻麻地. 其實我最想表達既係: 點解而家既婚禮流程一定係播片, 進場, 切蛋糕, 敬酒, 致詞既呢? 點解係婚宴上一定要做呢D野呢? 係幾時開始約定俗成要咁做既呢? 舉個例, 我地父母果一代結婚, 科技無咁先進, 應該唔會有播成長片段呢個環節呱? 到底係幾時開始, 婚宴上要播放成長片段的?

 

又例如, 以前D人係婚宴上好興玩新娘新郎, 但而家大部份既婚宴都無佐呢個環節. 咁又係幾時開始呢part節目開始消失既呢? 

 

我想講既係, 點解而家既婚宴一定要做果幾樣野? 依時代既變遷, 可能將來唔會再播成長片段; 可能又會出現其他趨勢. 我相信當初於婚宴播成長片段, 應該係由一小撮人開始, 最後變成係人結婚都一定會播片. 會唔會有人黎緊再帶領"潮流", 唔再沿用而家大家結婚用緊既公式流程, 自己去創出一些新的安排出來呢?

 

所以黎緊就結婚既朋友, 你唔需要為我上一篇blog而感到壓力, 我想講既只係而家婚宴流程既趨勢, 而唔係想針對話咁樣咁樣真係好悶...

1 則留言:

Carol 說...

呵呵,我明你想講D咩呀,都唔係真係介意~
我都知同你咁FRIEND,無論我既婚宴係點,你都會支持我既~
可以既話,我都想每件衫都同大家影張相呢....
[版主回覆09/08/2008 12:51:00]呵呵, 係backdrop前賴死唔走~~