2008年9月17日星期三

Sweet Coffee -- 值得再去~

地址: 元朗西菁街23號富達廣場G30舖

電話: 2944 6949

 

上星期五諗住做完facial趕返屋企參加屋苑搞既慶中秋活動, 點知都係趕唔切, 激死人啦~ 搬佐入黎兩年, 一次都未參加過呢D慶祝活動, 無得去玩, 無得去食, 無得去抽奬...

 

趕唔切返黎玩就唯有去食飯啦, 都唔知食咩好, 盪下盪下去佐呢間餐廳食.

 

我地叫佐兩個set dinner share黎食, 一個係雞扒焗天使面, 一個係燒豬肋骨拼薯菜.

 

感覺上呢間餐廳幾用心去煮, 因為個焗雞扒天使面唔錯, 配料算多, 賣相幾靚, 味道都幾好.

 

不過我就稍嫌個rib麻麻地, 唔知點解佢呢個rib勁多骨, 骨與骨之間都無咩肉既, 唔抵食. 同埋薯菜原來係切粒薯仔, 如果係薯條/薯塊就好勒...

 

晚餐甜品我地揀佐芝士蛋糕同芒果布丁, 個cheese cake好食; 但個芒果布丁就完全唔掂, 淡而無味, 不過佢既質感唔錯喎, 好滑.

 

同埋杯熱檸茶都唔錯, 我以為係茶餐廳果D, 片檸檬篤多兩篤浸多兩浸就會變苦; 但呢度既檸茶唔同茶餐廳果D, 茶既味道好好, 同埋一D都唔苦~

 

是次消費每人約$150.

 


 

1 則留言:

SkyBlue 說...

我試過喺元朗合益廣場二樓嗰間自然美度做facial都幾好,又平又唔hard sell,你下次都可以試下!