2008年9月13日星期六

拍賣網 Vs 以物易物網 (下)

但估唔到而家竟然會興起barter, 於是我又好似以前咁, 將屋企所有唔等駛既野都放晒上網, 希望環保之餘(因為有D野如果無人要, 最後都會被我掉落垃圾筒), 又可以換番D有用既野返黎, 幾好架, 一舉兩得~

 

呢排我成日將屋企一D唔要既野放上去兩個香港主要既以物易物網, 分別係:

 


 


 

我個人就比較推介Tradeduck, 因為呢個網多D人用, 同一樣物件, 放上Rever可以一直無人問津; 但放上Tradeduck, 有D野post上網唔夠十分鐘, 就已經收到好多回應.

 

同埋我覺得Tradeduck既functions同設計都好D~~ 起碼你可以知道每一樣貨品有幾多人要求交換, 咁就知道果樣野有幾人氣~

1 則留言:

trademe 說...

我用過 tradeduck 都 ok, 但只可換, 不可賣. 功能比較簡單 (同 rever.com.hk 基本一樣) 換番黎 d 野, 雖在網上有相, 但質素無保證. 換平野都 ok , 換貴少少既野就比較冒險. 另一個網 buystation, 就好好多. 可以同時間讓一件物品 (拍賣 / 直接買 / 物品交換) 又可以用 Google Map 顯示交易位置. 彈性大好多. 比較適合我. 而且可以開免費網上商店, 分分鍾可以賣其他野, 大做自己生意. 超正~! 講真, 部份功能比 yahoo拍賣 / ebay 還要好. 對於免費服務黎講, 已算超值. 詳情可以去 buystation 香港 (buystation.com.hk) 睇下先
[版主回覆10/22/2008 13:28:00]多謝你既資料, 等我得閒上去睇睇先~~