2008年9月18日星期四

錯過了去日本研修的機會...

我入佐黎呢間公司約年幾, 初初我入黎做果陣, 公司已經話會派我呢個post既同事過日本研修.

 

不過一直以黎, 公司都淨係好似得個講字, 又唔知幾時可以過去, 又唔知一去會去幾耐, 所以我以為已經無件事.

 

於是我就報個course增值下啦~ 剛剛9月先開學.

 

幾日前, 日本大老細黎佐香港&澳門過中秋節, 我同佢打佐聲招呼(可能就係咁喚醒佐佢記得香港office仲有我呢個識日文既小薯仔). 之後放完假返黎呢兩日, GM同老細分別同我講, 話日本大老細突然間叫我可以於黎緊呢幾個月過日本研修, 為期半年.

 

但可惜中大果邊已經開佐學啦, 我又唔想讀讀下停學, 所以唯有等一年or兩年後畢業先至可以過日本研修了.

 

嗚嗚, 好可惜呀~ 之前既日子未開學, 一直都無聲氣話可以過日本; 剛剛開學就突然收到消息話可以過去...

 

希望到兩年後我中大畢業, 日本大老細仍然keep住身體健康, 等我可以到時先過去日本公司研修啦~~

1 則留言:

志傑 說...

OH, 可惜啊
[版主回覆09/21/2008 13:36:00]唉, 唯有趁呢兩年努力增值自己啦~