2008年9月4日星期四

2008年8月29日(五) -- orientation dinner @ CUHK

今日放工後入佐中大, 因為今晚有個orientation dinner, 七點半開始, 我七點五左右去到, 佢按人名一早劃好晒位, 可能我個姓排得前, 所以坐係第二枱.

 

我去到果陣我果枱已經坐佐一半人, 我左面係個女仔, 右面係個男仔, 其他既都係年過三十歳既中年男士, 仲安排佐每枱有一個黎緊會教我地既Professor. 成枱人計埋我就係得兩個女仔.

 

dinner七點半開始, 首先係介紹下我地呢個course, 然後當晚請佐HKICPA既Vice President黎講野, 跟住介紹下D Professor, 然後就有得食啦~

 

今晚餸菜都唔錯喎, 好好味, 有雞有魚有炒飯有伊面有紅豆沙, 同我尋晚去飲 食果D野差唔多, 差別係今晚呢餐唔駛錢.

 

除佐食之外, 當然要同其他人傾下計啦, 當晚識佐三個新朋友, 雞啄唔斷, 搞到有人問我地係咪本身已經認識, 話覺得我地好friend咁. 我地大家仲交換佐MSN同電話~ 唔知點解, 我對住一D新相識初見面既人可以好多野講架喎; 但識耐佐果D我反而提唔起興趣去同佢傾計.

 

另外席間有位男士突然問我:「睇你個樣好似fresh grad咋喎, 點解會黎讀呢科既?」嘩, 開心死我~~~

 

呢餐飯食得幾開心~ 

2 則留言:

吾家吳居 說...

中大好多呢類dinner架...我讀書個時都有去參加架,仲唔使錢添~
[版主回覆09/08/2008 12:52:00]呵呵, 我老公講笑話呢類型既聚餐費用已經一早包埋係你d學費裏面~~

Suki 說...

你好呀!我都有出席喎!好Q我個圍都係得我及另一女孩子。雖然當日認了他們,但之后返FM時遲到了,坐了後排,所以與當日的同學仔失散咗!連GROUP ASSIGNMENT都另行自組。你讀乜班呀!
[版主回覆09/08/2008 08:54:00]我係A班呀, 你都係星期三上FM? ~~