2007年8月19日星期日

世界女排大奬賽又黎啦~~

一年一度既世界女排大奬賽又黎啦, 呢個係我每年都期待既盛事, 除佐因為我鍾意睇排球之外, 可以係球場上目睹流沙包既「英姿」亦係原因之一.

不過今年就有D阻滯啦, 因為星期五竟然無啦啦掛八號風球?!! 本來我約佐個friend今晚一齊去紅館睇波架麻, 而家比呢個風打亂晒D計劃, 我最驚既係無得入場睇咋.

流沙包話八號風球都唔會停賽, 只係會閉門作賽, 但即使八號風球都阻檔唔到我要去紅館睇波既決心! 本來兩點半掛八號風球就可以離開公司, 但因為場波六點半先開波, 我咁早走都無掟去, 於是就係公司留到四點半先走(我公司D人好勤力架, 我四點半走都仲有五, 六個同事未走, 鬼叫佢地要趕埋數, 好慘), 去到火車站美心食D野就入紅館睇波勒.

雖然係八號風球, 但都有唔少人入場, 佢地著數呀, 就算買咩飛都可以坐係VIP, 流沙包話因為電視影埋去有D人會好睇D, 即係話我即使唔拎住PASS都可以坐邊都得, ~~






流沙包係line judge:

中國對多明尼加:

 

2 則留言:

志傑 說...

流沙包係排球隊隊員黎架???

墨魚燒賣 說...

GG俠: 佢平時都有打排球, 教波, 帶隊, 做球証既...