2007年8月29日星期三

有幾多女性會覺得陳法拉靚女??

其實我對陳法拉無咩特別厭惡, 不過我真係唔明佢有咩咁正. 自從佢叫做上佐位之後, 我身邊好多男士都話陳法拉正, 佢地每次講開索女舉例, 都話「起碼都要似法拉咁正啦~」, 我就唔明陳法拉有咩咁正??

 

講真我一D都唔覺得佢靚喎, 講靚大把人比佢靚得多啦; 講身材佢又唔算好正好勁. 我認為D男人覺得佢正既原因, 係因為佢肯剝囉, 你話如果陳法拉唔肯除衫唔肯著泳衣係鏡頭面前出現, 仲有無男人會覺得陳法拉仲係咁正呢?

7 則留言:

★ 碧咸廿三 ★ 說...

點解問問下好似問緊男性咁既~

brtspec 說...

正在 肯著泳衣係鏡頭面前出現 lor   引死人 ~~

吾家吳居 說...

我老公都話陳法拉正喎...我都唔係好明

志傑 說...

我就唔覺佢正...

¤p¢Ø 說...

其實佢一d都唔靚, 只係身材好一點...同肯show出來給人看...

threekoo 說...

我都覺得佢唔靚 , 又冇氣質

墨魚燒賣 說...

廿三: 男/女都想問下. brspec: 但佢唔識做戲... 吳家吾居: 呢個係一個謎! gg俠: 你果然係正義既代表!! 小J: 有見地!! 三姑: 唔知佢有無女FANS既呢?