2007年8月17日星期五

2007年8月8日(三) -- 第一次出job~~

我新工返佐約三個幾月, 今日第一次出job, 地點係觀塘開源道某日本公司.

 

呢間公司既資料好齊全, filing做得好好, 又有專人負責AR, 所以每個月只係需要去一日就可以搞掂一個月盤數. 其實我對會計仲未好熟悉, 我去到都係幫手簡單寫下voucher呢D工作.

 

不過觀塘對我黎講真係好遠耶, 搭巴士出去要粒幾鐘先到, 如果我下次轉工真係打死都唔肯返觀塘呀~~~

6 則留言:

raymond 說...

auditor??

志傑 說...

哈哈~~~~~~ 我仲以為係出國

墨魚燒賣 說...

火燎森: 唔係audit呀, 我做accounting而已~ gg俠: 出國? 我都想呀~

PEI LEI 說...

我都試過出JOB 去人地公司入數...入左成3個WEEKS, 入4間公司, 全年既數呀...口都臭哂..無人同我講野...

threekoo 說...

haha, 我都以為你係出 trip tim

墨魚燒賣 說...

'Lum': 咁咪可以好專心工作囉~ 三姑: 出trip呀? 返大陸就有...