2007年8月31日星期五

2007年8月24日(五) -- 公司bowling日~~

聽公司同事講, 係我未入黎公司之前, 公司都有分派別, 就係分新人派同舊人派, 舊人搞活動如BBQ, 唱K等等多數唔會叫埋新同事去. 不過自從我入佐黎公司之後, 公司原本既舊人都走得七七八八, 多佐新人加入, 所以公司又漸漸變得新人天下咁.

 

由於有些同事以前做新人時受過舊人既排擠, 所以到而家新人天下, 就唔想調番轉排擠番D舊人, 因為己所不欲, 勿施於人. 所以自從上次新人搞過羽毛球+壁球運動日之後, 我地話下次搞碌bowling會叫晒全公司既人去, 唔理係新人還是舊人.

 

於是我地就定佐上星期五去南華會玩bowling, 今次既公司聚會好成功, 唔計audit果邊, 我地accounting呢邊唔計老細同GM共有23位同事, 之中共有18位同事參加, 其中仲有兩位日本同事添~~

 

我地大約7點去到南華會, 玩佐兩局, 每人都只係$55, 都算幾抵喎~ (不過入會要$100喎, 一個會員可以帶3位非會員, 我地18個人即係有5個同事要另外出多$100入會)

 

碌完ling約九點, 我地就去佐南華會間酒樓食飯. 食完飯我地大家行番落銅鑼灣地鐵站, 我地有幾個同事同埋日本同事仲去食埋雪糕先返屋企.

 

今日好開心耶~~


4 則留言:

¤p¢Ø 說...

你地都幾開心喎....我公司得4個人, 通常都只係一齊出去食lunch only。

★ 碧咸廿三 ★ 說...

肥左又靚左喎~ 張相咁暗既~較番光d啦~

threekoo 說...

幾好 wo, 我公司都好似唔會有人發起呢 d 野 , 而且我又新 … 有都冇我份

墨魚燒賣 說...

小J: 係架, 暫時係幾開心. 廿三: 用電話影係差DD. 三姑: 不過搞呢D"大型"活動都幾煩架~~